jueves, 25 de octubre de 2018

SAMAÍN 2018





 E chegou a semana do Samaín ..., no Colexio preparáronse dous escenarios con todos os monstros e personaxes de medo elaborados nas clases e durante esta semana faremos unha hora de ler moi especial . Temos programadas diferentes convivencias lectoras entre aulas de padriños e madriñas e afillados e afilladas,
 Cada clase compartirá un conto de medo e tamén nalgúns casos danzas e cancións.Contamos coa colaboración de Belén , a nosa intérprete de signos , que fai sempre visible e accesible as nosas actividades.

Escenario 1












MARTES, 30 , continuamos coas convivencias entre aulas . Compartimos historias, cancións e un photocoll entre padriños e madriñas.






E rematamos coa queima dos medos




Durante este mes todos os nenos e nenas do noso Colexio andiveron moi atarefados preparando monstros e outros personaxes que meten MEDO para a celebración na vindeira semana do Samaín . Traballamos cunha cantiga popular " O moucho" , á que engadimos uns versos de Rosalía e así un grupo de 6º rapearon a canción que escoitades , mentres vedes o artistas e creativos que son todos os alumnos e alumnas das diferentes aulas .

 O MOUCHO

 Eu ben vir estar o moucho
 enriba daquel penedo;
non che teño medo, moucho!
 moucho, non che teño medo!

Moucho, que estás no penedo,
 eres de cartón , eres de cartón ,
non che teño medo!


Moucho, que estás no camiño,
 déixame pasar, déixame pasar ,
cara o meu destino.